Gama de produse de la Marea Moartă, MINERALIUM Dead Sea, a lansat conceptul “Do you speak BEAUTYish?”. Urmând ideea că frumusețea nu are nevoie de cuvinte, ci este o stare de bine, de relaxare și de fericire, MINERALIUM Dead Sea propune un limbaj universal al frumuseții, care se simte și se vede.
Limbajul frumuseții – BEAUTYish- a fost lansat oficial pe 29 august în cadrul unui BEAUTYish Retreat organizat la Domeniul Greaca.
Pentru acest BEAUTYish Retreat, MINERALIUM Dead Sea a ales 14 personaje cheie, ambasadoare ale frumuseții din România. Pentru a puncta întocmai ce înseamnă frumusețea, au fost alese femei cu atitudine ce s-au lăsat pe mâna artiștilor Genoveva Haralambie&Corina Ciobanu (Make-up) și Lucia Baciu(Hair) pentru pregătirea unui shooting BEAUTYish alături de fotograful Ștefan Stoica.

Vestimentația a fost asigurată de Kinga Varga, care a mizat pe o colecție angelică și material fluide, ce au pus în evidență feminitatea participantelor la eveniment. O altă protagonistă a shooting-ului a fost Livia Dilă, imaginea brand-ului Kinga Varga, ce a fost fotografiată într-o piesă “cu aripi”.
“Do you speak BEAUTYish?”, conceptul lansat de MINERALIUM Dead Sea, revoluționează percepția publicului asupra frumuseții.Brand-ul de cosmetice lansează un limbaj unic al frumuseții, menit să scoată în evidență naturalețea, sensibilitatea și atitudinea unei femei.